Regulamin sklepu

I. Postanowienia ogólne

Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod adresem http://del-beauty.pl/

Właścicielem sklepu internetowego jest Valeriia Delikatna z siedzibą w Łódż przy Targowa 53B/48. NIP 6112772159. REGON 526493662

Składając Zamówienie, Klient oświadcza, że zapoznał się z treścią Regulaminu, w szczególności z możliwością odstąpienia od umowy, zgodnie z ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827 ze zm.); i akceptuje jego postanowienia.

Dowodem zawarcia Umowy sprzedaży jest paragon lub faktura w formie elektronicznej lub papierowej.

II. Definicje

Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:

Klient – osoba fiziczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje Zamówienia w ramach Sklepu Del-beauty;

Codeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.);

Konsument – osoba fiziczna – w tym również osoba fiziczna prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą – która dokonuje ze Sklepem

Del-beauty czynności prawnej (w tym Zamówienia) pod warunkiem, że nie ma ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

Regulamin – niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach Sklepu internetowego Del beauty.

Sklep internetowy Del beauty (Sklep Del-beauty) –serwis internetowy dostępny pod adresem http://del-beauty.pl/ za pośrednictwem którego Client może w szczególności składać Zamówienia;

Towar – produkty prezentowane w Sklepie Del beauty;

Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Towaru.

III. Zasady dokonywania zakupów

A. Postanowienia ogólne

Umowa sprzedaży zawierana jest między klientem składającym Zamówienie (Klient), a Sklep Del-beauty.

Sprzedawca jest płatnikiem VAT, dlatego ceny zawierają podatku VAT. Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momentencie złożenia Zamówienia przez Klienta. Ceny prezentowane w Sklepie Del beauty nie zawierają kosztów przesyłki Towaru, który to koszt jest prezentowany Klientowi przed zaakceptowaniem przez niego Zamówienia.

Zamówienia za pośrednictwem Sklepu Del beauty składać można całą dobę, we wszystkie dni tygodnia, za wyjątkiem okresów związanych z przerwami technicznymi i konserwacyjnymi.

Klient może także złożyć Zamówienie za pośrednictwem telefonu w godzinach i dniach pracy Działu Obsługi Klienta.

Warunkiem złożenia Zamówienia jest wypełnienie w formularzu wszystkich wymaganych danych koniecznych do wysyłki lub systemowego wygenerowania dokumentu sprzedażowego (paragonu lub faktury). Podane dane muszą być prawdziwe i aktualne.

Klient może modyfikować Zamówienie oraz dane teleadresowe do momentu ostatecznego potwierdzenia złożenia Zamówienia.

Po złożeniu Zamówienia, Klient otrzyma drogą e-mailową, lub w przypadku zamówień telefonicznych: mailem, smsem albo przez komunikatory informacje podsumowujące zakup.

Sklep Del beauty potwierdza przyjęcie zamówienia do realizacji poprzez wiadomość elektroniczną. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia jest oświadczeniem o przyjęciu oferty. Z chwilą potwierdzenia przyjęcia zamówienia dochodzi pomiędzy Klientem, a Sklepem Del-beauty do zawarcia umowy w przedmiocie zamówienia. Sklep Del-beauty zastrzega sobie 2 dni na potwierdzenie przyjęcia zamówienia od momentu otrzymania zamówienia. Brak potwierdzenia w powyższym terminie, oznacza brak zawarcia Umowy, a wszelkie uiszczone płatności przez Klienta zostaną niezwłocznie zwrócone.

Sklep Del-beauty zastrzega sobie prawo odmowy realizacji Zamówienia w przypadku, gdy dane osobowe Klienta są niezgodne z prawdą, transakcja nie została autoryzowana w systemie płatności elektronicznych lub płatność za Zamówienie nie została uiszczona w określonym czasie.

B. PŁATNOŚĆ

a) przelew zwykły na rachunek bankowy Spółki

Bank Pekao SA

PL 51 1240 1545 1111 0011 4116 4442

Valeriia Delikatna

 

Sklep Del beauty zastrzega sobie prawo do odmowy zrealizowania Zamówienia w przypadku nieprawidłowego/niekompletnego wypełnienia formularza Zamówienia (brak wszystkich niezbędnych danych potrzebnych do realizacji Zamówienia).

C. WYSYŁKA

Zamówienia są wysyłane od 1 do 5 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia. Czas dostawy wynosi od 1 do 7 dni roboczych. Jeśli dostawa trwa dłużej niż szacowany przez nas czas, skontaktujemy się z Tobą.

Zamówienia realizujemy za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost

Koszt dostawy każdego Zamówienia wyliczany jest indywidualnie na podstawie informacji o Sprzedawcy zamówionego Towaru, wadze Towaru, regionie i sposobie dostawy, a także (jeśli to konieczne) formie płatności i wskazanych na Stronie podadresm ostatni etap Zakonu.

Zamówiony Towar wysyłany jest pod adres wskazany w formularzu jako adres dostawy.

W przypadku wysyłki poza Unię Europejską klient jest zobowiązany do pokrycia kosztów związanych z odprawą celną, jeśli w danym kraju takie opłaty obowiązują.

W przypadku zaniedbania Klienta lub odmowy odbioru Zamówienia, wysłanego poza Unię Europejską (faktura eksportowa) Del-beauty ma prawo do potrącenia kosztów takiego zwrotu z dokonanej przez Klienta wpłaty. Ze względów ekonomicznych (koszt zwrotu przewyższa wartość Zamówienia) Del-beauty ma także prawo porzucić taką przesyłkę bez obowiązku zwracania Konsumentowi dokonanej płatności za złożone Zamówienie.

IV. Odstąpienie od umowy, zwroty, reklamacje, wymiany

A. ODSTĄPIENIE OD UMOWY, ZWROTY

Klient, który jest Konsumentem, ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni (słownie: czternaście), liczonym od dnia otrzymania zamówionego Towaru, bez podania przyczyny.

Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadkach określonych w art. 38 ustawy z dnia 30.05.2014 roku o Prawach konsumenta, w szczególności w sytuacji, gdy przedmiotem umowy jest rzecz niefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego indywidualnych potrzeb, a także w przypadku gdzie oryginalnie zapakowana belizny zostalo uszkodzonе albo rozplombowane.

Zwracany towar musi być w niepogorszonym stanie, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu oraz posiadać oryginalne metki. Ze względów bezpieczeństwa oraz ze względów higienicznych – zwrotowi nie podlegają: bielizna (tj. majtki, figi, stringi, bokserki, szory, slipy) maseczki, body, art. higieniczne, biustonosze i dodatki samonośne, towar zakupiony na szczególnych warunkach tzn. w szczególności towar uszkodzony, towar II gatunku.

Zwracany przez Konsumenta Towar powinien zostać zapakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń w trakcie transportu, w miarę możliwości Towar powinien być opakowany w oryginalne opakowanie. Informujemy, że na produkcie oraz oryginalnym opakowaniu nie mogą być widoczne żadne ślady użytkowania. Uszkodzony, niekompletny lub pobrudzony asortyment (dotyczy również opakowania) nie podlega zwrotowi ani wymianie i zostanie odesłany do Konsumenta na jego koszt.

W przypadku chęci zwrócenia Towaru, za który zapłacono Bonem towarowym, Konsumentowi nie będzie przysługiwało prawo zwrotu gotówki, ale będzie miał prawo otrzymać Bon towarowy o równoważnej wartości zwracanych produktów.

W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

W przypadku zaniedbania Klienta i wystąpienia dodatkowych kosztów związanych ze zwrotem zamówienia wysłanego poza Unię Europejską (faktura eksportowa) Del-beauty ma prawo do potrącenia takich kosztów z dokonanej przez Klienta płatności za Zmówienie.

Sklep Del-beauty musi zostać poinformowany przez Konsumenta o odstąpieniu od umowy.

Konsument zobowiązany jest do zwrotu otrzymanego Towaru na swój koszt, a Sklep Del beauty do zwrotu Konsumentowi wszystkich dokonanych przez niego płatności, w tym kosztów dostawy Towaru, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostawy innego niż najtańszy, zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Del beauty oraz za wyjątkiem kosztów zwrotu otrzymanego Towaru oraz za wyjątkiem kosztów związanych ze zwrotem przez Konsumenta Towaru, co do którego odstąpił od umowy.

Sklep Del-beauty dokonuje zwrotu płatności dopiero po otrzymaniu zwrotu Towaru. Zwrot płatności dokonywany jest przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument zgodził się na inny sposób zwrotu.


B. REKLAMACJE

Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. – Kodeks Cywilny

Klient może reklamować Towar jeśli posiada on wady, o których nie został poinformowany np. w opisie Towaru.

W przypadku Klienta, który jest Konsumentem, Sklep Del-beauty ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne na zasadach określonych w ustawie Kodeks cywilny. Reklamacje rozpatrywane będą  w terminie 14 dni od zgłoszenia reklamacji przez Klienta.

Towar zakupiony w sklepie internetowym del-beauty.pl może być reklamowany jedynie w sklepie internetowym del-beauty.pl.

2. W celu zgłoszenia reklmacji prosimy o kontakt ze sklepem internetowym:

Sklep Internetowy del_beauty

Łódż

e-mail.:support@del-beauty.pl

Del-beauty w ramach przyjętej reklamacji może naprawić Towar – jeśli jest to jednak niemożliwe Klient może:

a) zażądać zwrotu pieniędzy– kwota, którą zapłacił za Towar zostaje mu zwrócona na konto bankowe (wyjątek stanowi Towar zakupiony za pomocą Bonu zakupowego)

b) wymienić Towar na taki sam – o ile jest dostępny w Sklepie Del-beauty,

c) wymienić Towar na inny – w przypadku różnicy wartości może otrzymać kwotę różnicy lub dopłacić ją na konto Del-beauty

В. Ochrona danych osobowych

Zasady ochrony danych osobowych zamieszczone są w Polityce Prywatności.

VI. Postanowienia końcowe

Del beauty zastrzega sobie prawo do:

 

a) zmiany cen oraz ilości Towarów w ofercie Sklepu Del-beauty 

b) wycofania poszczególnych Towarów z oferty Sklepu Del-beauty

c) przeprowadzania i odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych i wyprzedaży.

d) zmiany regulaminu z ważnych przyczyn technicznych, prawnych lub/i organizacyjnych.

Sklepu zmienionego regulaminu. Zamówienia złożone przez Klientów przed wejściem w życie zmian regulaminu są realizowane według dotychczasowych postanowień regulaminu.

Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sklepem Del-beauty a Klientem, który jest Konsumentem zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego. Sklep Del beauty informuje także Konsumenta, iż istnieje możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania sporów i dochodzenia przez niego roszczeń, w tym z arbitrażu, mediacji i sądownictwa polubownego, których zasady prowadzenia i zasady dostępu do procedur są określone przez właściwe ośrodki arbitrażu, mediacji i sądownictwa polubownego oraz wynikają z obowiązujących przepisów prawa.

Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sklepem Del-beauty a Klientem, który nie jest Konsumentem zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sklepu Del beauty.

W przypadku, gdy Klientem jest osoba fiziczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będącą osobą prawną, która posiada miejsce zamieszkania/siedziby poza terytorium Polski, Strony zgodnie wybierają, iż do stosunku prawnego ich łączącego w związku z dokonanym Zamówieniem i zawartą umową sprzedaży będą miały zastosowanie przepisy prawa polskiego, a ewentualny spór będzie rozpoznawany przez właściwy polski sąd powszechny, według przepisów proceduralnych prawa polskiego.

Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.10.2023 roku i obowiązuje dla zamówień zawartych po tej dacie.